Робота з обдарованими дітьми



                                          Обдарованість - це працелюбство

                                                                   Н.Лейтес 
               Обдарованість - завжди унікальна, 
     тому марно шукати універсальні ознаки 
обдарованих дітей. 

Р.Стернберг
Правильно кажуть, що, якщо людина талановита, то талант
у неї багатогранний. Однак вона повинна ще зуміти
розвинути в собі всі ці дарування, відшліфувати
свої здібності і правильно скористатися ними
з користю для себе і для людей, але вдається
це далеко не всім і вже у всякому разі не відразу.                      Алі Апшерон           

         РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ

2010 – 2011 навч. рік

Марченко Тетяна (9 – Б клас)  – переможець  ІІ,  ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з  української мови та літератури.

Шеремет Юлія (9 – Б клас)переможець ІІ, ІІІ етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Турлюн Анастасія, Бондар Анна(6 – Г клас)  – переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури та ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Гончарук Юлія(10 – Б клас)переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури та ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

2011 – 2012 навч. рік

Шеремет Юлія(10 – Б клас)  – переможець ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури.

Марченко Тетяна(10 – Б клас)  -  переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і  літератури та ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Гончарук Юлія(11 – Б клас)переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури та ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Турлюн Анастасія, Бондар Анна(7 – Г клас)  – переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і  літератури та ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

2012 – 2013 навч. рік

Шеремет Юлія(11 – Б клас)  – переможець ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури.

Марченко Тетяна(11 – Б клас)   – переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і  літератури та ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

 Бондар Аня,Сусло Віталій (8 – Г клас)  – переможці ІІ етапу  Всеукраїнської олімпіади з української мови і  літератури.

Турлюн Анастасія, Бондар Аня  – переможці  ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

2013 – 2014 н. рік

Турлюн Анастасія, Бондар Анна (9 – Б клас) - переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української  мови й літератури та  ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

                                                      2014 – 2015 н. рік

Турлюн Анастасія, Бондар Анна (10 – Б клас) - переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови й літератури та Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

Турлюн Анастасія (10 – Б клас) - переможець  ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика.

                                                     2015 – 2016 н. рік

Турлюн Анастасія, Бондар Анна (11 – Б клас) - переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української  мови й літератури та ІІ етапу  Міжнародного конкурсу з української  мови ім. П. Яцика.

Турлюн Анастасія (11 – Б клас) - переможець  ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української  мови й літератури та  ІІІ етапу  Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

Бондар Анна (11 – Б клас) - переможець  ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови й літератури.

Кравець Анастасія, Гук Юлія, Слободянюк Владислав    (7 – Г клас) -
переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української  мови та літератури.

Слободянюк Владислав (7 – Г клас) - переможець ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови  ім. П. Яцика

2016 – 2017 н. рік

Гук Ю., Кравець А., Слободянюк В. (8 – Г клас) - переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови й літератури  та ІІ етапу  Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

2017 – 2018 н. рік

Тавровська Л., Бригадир С., Бухтяр А. (10 клас) - переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови й літератури та ІІ етапу  Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика.

Гук Ю., Кравець А., Слободянюк В. (9 - Г клас) - переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови й літератури та ІІ етапу  Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

Кравченко А., Колос К. (6 - Г клас) - переможці ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.

ГУК ЮЛІЯ (9-Гкл.) - переможець ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української  мови й літератури.

Перевір: це не ти?

Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони: 

1. Часто "перескакують" через послідовні етапи свого розвитку. 
2. У них чудова пам'ять, яка базується на ранньому мовленні. 
3. Рано починають класифікувати і диференціювати інформацію, що надходить до них. 
4. Із задоволенням захоплюються колекціонуванням, при цьому їхня мета - не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підставах.
5. Мають великий словниковий запас. Із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття. 
6. Можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них. 
7. Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять ніяких обмежень своїх досліджень. 
8. У ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки. 
9. Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються" в своє заняття, якщо воно їм цікаве. 
10. Мають  розвинене почуття гумору. 
11. Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу. 
12. Відзначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно. 
13. Часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію. 
14. Їм бракує емоційного балансу, вони часто нетерплячі та поривчасті.